Kvällens drabbning

Oj, nu ska man försöka sammanfatta kvällen. Vann jag tusen kr?? Spelar mindre roll!

OK, var börjar jag? Junland gick inte att känna igen. Åtminstone inte i början på matchen. Han var definitivt påverkad av situationen. Däremot tycker jag att Kristian Berglund gör sin bästa match i FBK-dräkten.

Saknar Rickard Wallins ledargestalt på isen. Hur han är i omklädningsrummet har jag förstås ingen aning om. Men det är inte han som snackar med media och det ser inte ut som det är han som leder truppen på isen. Men vad vet jag genom tv-rutan? Jo, jag ser ju att han placerar sig bra framför motståndarmålisen... Han fredar dessutom sitt mål med bravur. Jo, lite ledargestalt är han nog ändå.

Äntligen fick Dicken göra mål! Vet inte hur många matcher jag har suttit och hoppats på att han ska få måla. Jättekul!! Han verkar vara i sitt livs form. Är helt underbar att se på isen med sitt fullständigt irrationella spel.

Åslund spelar fysiskt! Tänka sig.

Fortsatt bra försvarsspel generellt framför kassen.

Den här segern stavas L A G S E G E R. Härligt! Hösten är inte så mörk trots allt...!

Undrar hur Säcken hanterade tjeckerna. Det sägs ju att han inte gillar att ha utlänningar i sitt lag...

Jag brukar inte ha något emot Andreas Jämtin men i kväll tycker jag att han var en riktig gnällspik. Åtminstone i de två första perioderna.

Ja, det var väl vad jag har kunnat krama ur mig just nu.

En annan sak... Håll med om att Internet är helt fantastiskt! Vilken interaktion man kan ha med fullständigt främmande människor. Man delar samma intresse och sedan kan man ha ett otroligt roligt utbyte. Jag är såld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0