Kvällens omgång!

OK, då har jag tippat kvällens omgång då... Och hur har jag tippat?

AIK-Brynäs TVÅA
Timrå-Skellefteå TVÅA
Färjestad-HV KRYSS
Frölunda-Linköping TVÅA
Södertälje-Djurgården TVÅA

Hmmm... inte en enda hemmaseger??! Förhoppningsvis den i Karlstad men jag tvivlar! Färjestad har ett för starkt HV-komplex. Å andra sidan är det väl ikväll det borde vara läge för vinst med tanke på den start HV haft under den korta säsong som varit. Å tredje sidan vann HV sist och har kanske kommit igång.

Kommer Mackan Nilson att tillföra något i Djurgår'n? Svårt att säga. Kanske räcker med hans blotta närvaro. Seger för Röd Oktober - dock vitt ikväll - har jag iallafall tippat.

Frölunda skulle kunna skrälla om Linköping inte har huvudet med sig. På samma sätt som AIK kan skrälla mot Brynäs. Däremot lär nog SAIK ha huvudet med sig när de möter Perras Timrå.

Perra har blivit hela hockeysveriges stora kelgris. Alla gillar honom! Inte så konstigt. Han är ju en skön värmlänning och de flesta värmlänningar är sköna...! :)

Kommentarer
Postat av: Corneliusragna

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2011-02-24 @ 14:05:02
URL: http://corneliusragna.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0