Så lagom tuff nu...

Igår kväll var jag tuff nog att skriva att det blir seger i eftermiddag. Nu är jag inte lika tuff längre...

Skellefteå får man verkligen ta på allvar och jag skulle bli förvånad om inte killarna är 100%-igt inställda på hårt arbete tillsammans med stort hjärta.

Hoppas på mycket publik. Tror systeryster med man ska iväg. Verkligen på tiden, Tina! Kör hårt och skrik för mig också!

----

I övrigt då:

Frölunda - HV Hur går det här då? Kan gå hur som helst. Tippar hemmaseger...

Södertälje - Modo Även här blir det hemmaseger om inte Modo fått i sig så mycket DVD-material att de rycker upp sig för att slippa mer i framtiden...

AIK - Linköping Rent teoretiskt borde det här bli en bortaseger. Men det är inte riktigt så enkelt när man har med den mentala biten att göra också. Kanske oavgjort?

Timrå - Djurgården Svår match för DIF. Men de behöver rycka upp sig. Tror ändå på hemmaseger.

Brynäs - Luleå OK, enklaste matchen att tippa. Klar bortaseger. Om! inte den mentala biten ställer till det för Luleå.

----

Just det! Hur det går i matchen Färjestad - Skellefteå framgår väl rätt tydligt. Seger men mycket knapp sådan. 2-1 eller 3-2 eller kanske 1-0? Kan bli oavgjort också... Försiktig general? Jo, det är mitt mellannamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0