Tips och utfall

Tippade inte i bloggen utan på Expect.com. Dåliga tips kan jag säga! Enda matchen jag fick in var faktiskt HV71-Timrå. Tänka sig! Jag trodde inte ens på mitt eget lag. Fy skäms! Trodde det skulle bli oavgjort för förlust tippar jag aldrig.

Nu är det inte match för Färjestad förrän på torsdag. Tycker de spelar för sällan...!

Kvällens match var stundtals kul att se. "Dragkedjan" är alltid intressant. De snurrar runt i anfallszon och oroar motståndarna.

Skönt att Walle fick sätta en puck. Han såg lite stressad ut under intervjun på C+ när Boorken ställde lite för besvärliga frågor. Trodde ett tag att C Berglund var skadad eller bänkad när Åslund tog hans plats i förstakedjan. Men sedan visade det sig att han hade fått 10 min missconduct. Kunde inte kommentatorerna informerat oss, tv-tittare om det?! Dåligt!

I övrigt en överraskande bra match från FBK:s sida. Det är inte ofta de vinner när de spelar i "huvudmatchen".

Nu har jag smetat in ansiktet med någon konstig kräm som jag fått av Per och som har kommit in i ögonen, så jag ser knappt vad jag skriver... Får skriva mer en annan dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0