Uselt!

Verkligen uselt! Nej, jag menar inte Färjestad. De spelade bra ikväll. Vann mot ärkefienden HV. Strålande jobb av bl a Bastiansen. Salak får pris som matchens lirare igen. Tror det är 3:e gången av de 5 (?) gånger han stått. Bra jobbat!

Både K Berglund, Lundh och Bastiansen fick sätta sina första kassar för den här säsongen. Verkligen jättekul!

Men vad var det som var så uselt då? Ja, mitt tips förstås! Fick jag in ett rätt? Tror det. Jag borde verkligen skämmas som inte ens trodde på mitt lag. Skäms på mig! Men jag kommer igen.

Läste följande på Facebook:
Inte helt kända fakta: Suspensoaren användes för första gången i hockey 1874. Den första hjälmen användes 1974. Det tog bara 100 år för män att inse att huvudet också är viktigt...

Jag skulle kunna säga att män tänker med helt annan kroppsdel än huvudet. Men det vore ju helt fel av mig.

Kommentarer
Postat av: P

1974 är en överdrift. Jag vet med säkerhet att det var redan på 60-talet. Så bara 90 år då. :)

2010-10-08 @ 07:57:57
URL: http://blog.crisp.se/perlundholm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0