Bli sugen igen, Dick!

Idag startar elitserien upp med AIK-Linköping. Klart jag sitter bänkad och tittar. Men det är imorgon det verkligen intressanta utspelar sig.

Färjestad bänkar Dick Axelsson läser jag i dagens expressen.se. Ja, egentligen blir jag inte förvånad. Han har sett loj ut i många av de matcher jag sett honom i. Om jag ska vara riktigt kritisk så har han varit det ända sedan guldet togs våren 2009.

Han har förstås glimtat till emellanåt men det verkar sitta mycket i skallen på den grabben. Talang har han ju så det räcker till men har man inte rätta glöden spelar det ingen roll hur mycket talang man har. Bara att hoppas och önska att han hittar suget igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0