Off hockey!

Måste bara skriva ett inlägg om fotboll.

Såg nämligen Sverige-Ungern på Råsunda ikväll. Ja, d v s jag såg inte matchen på Råsunda. Den såg jag på tv. Men den spelades på Råsunda. Oj, ha ha!

Hur som helst! Zlatan såg ju riktigt inspirerad ut! Riktigt roligt faktiskt.

Sedan en stilla undran... Undrar om jag någonsin kommer att få se Sverige spela landskamp live. I fotboll alltså. Jag har knappt sett en fotbollsmatch live. Senast var typ -85 eller -86 när IFK Göteborg spelade en UEFA-match eller vad det var mot en skotskt lag på G. Kommer inte ihåg nu.

Men det hade varit kul! Någon gång. Towe är väl den som får ta med mig för det lär knappast bli vare sig Per eller Jeppe. Varför är det tjejerna som är sportintresserade i den här familjen? Killarna bryr sig inte ett smack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0