OK, lite nördigt kan tyckas...

Idag, d v s:


är det dags att bänka sig framför tv:n igen...



Har nog inte sett Färjestad en hel match ännu den här säsongen. Men ikväll är det dags!

Sitter hemma och väntar på tvättmaskinsleverantören och måste därför aktivera mig. Kan förstås städa lite... Plocka upp alla sommarskor som står i hallen. Dessa skulle man kunna plocka upp i skohängarna på vinden...

Eller varför inte plocka ur diskmaskinen efter att Towe var hemma igår och fyllde den med glas. Det skulle jag faktiskt kunna göra.

Har varit och handlat 4 tvättkorgar till tvättstugan, så vi slipper ha hela tvätthögen liggandes på golvet. Har ju dessutom sorterat tvätten i dessa korgar... Så lite aktiverad har jag varit.

Men det roligaste har ändå varit att titta på bloggvideorna som Granqvist och Kalitzki lagt upp på YouTube!

Snart dags för nedsläpp! ...eller ja, det är åtminstone 3,5 timme kvar... Jag måste antagligen sätta igång med något nyttigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0