Dags att dra till Karlstad!

Jaha, då är man snart redo för en 3-timmars biltur till Karlstad. Hög tid för mig att se finalserien live. Igår missade jag biljettsläppet klockan 10 inför den 5:e matchen. Vad tänkte jag med? Det är för mycket på jobbet...

Om det sedan blir en 7:e och avgörande i LLA vette katten om jag vågar se. Tänk om SAIK vinner? I Karlstad? Men jag tror ärligt talat inte att den här serien går till 7 matcher. Jag tror FBK vinner i eftermiddag och sedan tar man resterande. 4-1 i matcher. Det är ett helt OK facit! Snacka om att vara bortskämd supporter...! Även vi kan vara ödmjuka. Faktiskt.

Säg att SAIK vinner sin nästa hemmamatch. Färjestad vinner då sin nästa. Blir alltså 4-2 i antal segrar. Det kan jag leva med.

Nej, hög tid att käka frukost och klä på sig. Grannen har "stora" ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0