Uppsnack

Borde väl påbörja lite uppsnack inför tisdagens första finalmatch men jag har inte så mycket att skriva om. Det är förstås väldigt mycket Skellefteå i media. Men det är helt OK! Desto roligare när Färjestad tar guldet! För det gör de väl? De flesta verkar ju tro det. Men det är sannerligen ingen garanti!

Om man ser till antalet finaler som FBK spelat (= 18st) och hur många SM-guld de tagit (= 8st), så har man lyckats till 44%. Det är inte hälften av alla finaler man spelat, så om man ser till den siffran är det något större sannolikhet att de förlorar än vinner...

Nej, usch! Vad skriver jag??! Statistik är inget att bry sig om när spelarna väl står där mot varandra.

Själv ska jag till Liiiiidingö eftersom jag fått en "VIP"-inbjudan till en boutique som har öppet endast för oss på kvällen, men hinner troligen hem innan matchen är slutspelad. Spelar självfallet in den! En del av mig vill hellre se matchen, men jag måste jobba lite på min sociala kompetens...!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du får ju såklart updates från oss som är på plats! (;

2011-04-04 @ 19:04:52
Postat av: Ewa

Låter kanon, Linda! :)

2011-04-05 @ 06:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0