08:orna igen!

Borde gå på Hovet ikväll och heja fram mina "karlsta'pôjker" men jag tror att de klarar sig alldeles utmärkt utan det. Towe kommer att sköta det med den äran, det är jag säker på.

Inget "krig" blir det framför tv:n heller. Jag kommer att se matchen helt själv. Möjligen med Sonja och Sixten som sällskap. Eller möjligen... helt säkert blir det så. Har bildbevis på att Sonja gillar hockey:

Allt verkar OK i laget eftersom det inte finns något att läsa om inför kvällens match i någon av de värmländska tidningarna eller på Färjestads hemsida. Det enda - gammal nyhet från igår! - är att Salak får chansen i tjeckiska landslaget (LG Hockey Games). Så då är väl allt lugnt...

Bortamatch = seger!! Eller? Det kanske vänder helt om nu. Vi får se!
Kan ju kosta på mig ett GRATTIS till Nichlas Falk som fyller 40 år idag. Hoppas du får en trevlig och bra födelsedag. Men inte FÖR bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0