Lugnt ett tag...

Skön vinst över Modo och med ett vackert mål av Dick Axelsson. Ja, det är väl ungefär det jag kommer ihåg från lördagens match. Förlängningen och straffarna hann jag inte se för klockan drog iväg för mycket och vi skulle iväg...

Vi missade t o m Melodifestivalen! Jo, tänka sig! Men det finns ju andra sätt att se tv på än när det sänds live.

Nu kommer det några dagar när det är lugnt på elitseriefronten, vilket i sin tur innebär att jag troligen inte känner för att blogga. Men vem vet? Rätt som det är slår lusten till. Som det här med att Foppa har signat för Colorado och att media goes nuts.

Jag gillar verkligen Foppa, det gör jag! Men vem orkar läsa allt och återigen allt som skrivs om honom? Ja, inte jag iallafall. Jag ska se matchen han gör comeback i, men sedan är det bra. Kommer förstås att följa honom lite på avstånd men det får vara måtta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0