Reboot

Jaha, då var det återstart för FBK igen då. (Jo, jag vet att det är en nördig rubrik men vadå...!)

Bortamatch mot Timrå. Dåligt hemmalag mot bra bortalag. Hur kan det sluta? Troligen med en hemmavinst...

Perra mot Sammen igen. Värmlandshjärna mot Värmlandshjärna (egentligen är Sammen från Mariestad men han får räknas som värmlänning nu). De känner ju tydligen varandra väldigt väl.

Hur ser statistiken ut för säsongen? Färjestad har vunnit båda bortamatcherna mot Timrå. Förlorat en hemma och vunnit en hemma.

Kommer Timrå att ha extrabevakning på Dicken? Spelar Micke Johansson? Sanny och Junland är tydligen borta fram till slutspel. Det betyder att det blir ett par fjunisar som är med i laget. Kul, tycker jag.

Inte går det att få ut någon information från hemsidan heller. Där har man lagt på en splash som är helt låst. "Guldlördag". Jaha, men det är ju på lördag. Det är väl match ikväll först.

Ja, det var väl det. Dags att bänka sig med lilla datorn framför tv:n då...!

Slutligen ett litet tips till Foppa. Läs inga tidningar! Det finns så många korkade människor där som inte begriper din storhet. Och jag i min tur kan inte begripa hur folk kan kritisera dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0