Dragan...

Läser att Dragan säger följande till Sportsday.se:

"- Jag är jättenöjd. Även om laget gått knackigt finns det en stor potential, och riktigt många bra spelare. Frölunda var det bästa alternativet för mig.

- Det fanns en del andra alternativ. Men vem vill inte spela i Frölunda, liksom? En av de stora klubbarna och en grym organisation, menar han."

Vad annat ska han säga? Tror han hellre hade varit kvar i Färjestad och krigat om SM-guldet. Det lär han ju inte få göra i Frölunda.

Om jag får gissa (Klart jag får. Det är ju min blogg!) varför han inte valde Luleå framför Frölunda så skulle det kunna ha med geografin att göra...

Tror inte vare sig Luleå eller, som sagt, Frölunda har chans på guldet den här säsongen, så det har väl ingen större betydelse ur det perspektivet vad han skulle valt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0