Första holmgången över!

Blev inte så illa som jag trodde. OK att vi hamnade i underläge fram till tredje perioden men av någon anledningen kändes det inte så farligt. Kanske för att vi har ett gäng hemmamatcher kvar isåfall. OK, hemmaplan har ju tidigare inte varit av godo men ändock...
Laget verkar inte spela på 100% utan lägger ner det som krävs - och inget mer!
Salak ser dock inte ut som han gjorde innan sin skada. Kan inte peka på vad det är men något är det. Trodde faktiskt att de skulle sätta in Torpet i den tredje perioden men icke. Vore förstås kul för honom att stå en semifinal också. Det är ju ändå hans första slutspel och han förtjänar att stå en match.
Åter till kvällen! Trodde jag skulle bli skogstokig på domarna (Thomas Johansson och Patrik Sjöberg). För att inte tala om Leif Boork och hans partiska kommentarer! Nej, det var lågt, riktigt lågt! Inte fasiken är det Aftonbladet och Expressen som ska tala om för domarna hur de ska döma! Eller puckade supportrar som har problem med att se situationen klart och tydligt utan några sympatier åt något håll.
Nu har vi 2-0 i matcher. Inte en chans att AIK vänder det här! Vilket lag blir det i finalen då? I detta läge ser det ut att bli Luleå.
Har bokat upp kalendern på jobbet, så jag inte blir uppbokad på en massa möten. Finalspelet vill jag se live i Karlstad! Men det är fortfarande 2 vinster att införskaffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0