Lördag i LLA

Hade hemskt gärna varit i Karlstad den här lördagen men ska på "100"-års fest. Det är rätt kul det också...!

Färjestad kan bli klara för final den här helgen. Ja, kanske även motståndet. Har lite dålig koll på om även Luleå-Skellefteå spelar imorgon igen. Men det är lätt att ta reda på - men inte just nu.

Sitter nu och tittar på matchen från i torsdags och kan ju konstatera att FBK:s fjärdekedja var riktigt bra. Den bästa? Sjögren, Kåberg och Holtet. Tunga, snabba, skickliga! Verkligen kul att se.

Samuelsson säger i en intervju att han tycker att Marius Holtet är den spelare som har utvecklats mest under säsongen. Förvånar mig inte att han säger det. T o m jag ser att han har blivit bättre. Han spelar väl kanske även för ett förnyat kontrakt? Har dålig koll på vilka som har kontrakt efter den här säsongen och vilka som inte har det.

OK, fullsatt i LLA i eftermiddag. 4 busslaster med AIK-supportrar. Undrar hur det kommer att se ut på stan efter matchen om AIK förlorar. Men de kanske åker hem direkt. Troligen. Stor risk för bråk utanför arenan om inte vakterna släpper ut AIK-supportrarna efter att man har tömt arenan. Ja, jag behöver ju inte bry mig om inte det är några nära och kära som råkar ut för något.

Hur går det då? Tror att Färjestad vinner även i eftermiddag. Kanske i sudden? Skellefteå däremot tar den här semin. Kanske även den i sudden.

Nu dags för uppladdning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0