Så frustrerande...

Hinner knappt hem och ladda inför kvartsfinalerna ikväll innan det är dags för nedsläpp. Det är alldeles för mycket jobb...

Tycker att man borde få ledigt under mars och april för att få fokusera på hockeyn. Eller också skulle man ha ett jobb där detta ingick. Varför inte i föreningen Färjestad? Behöver de en IT-konsult tro? Jag kan göra annat också. Kaffe kan jag fixa! Hålla ordning på deras medlemsregister skulle jag definitivt kunna klara betydligt bättre än de som gör det idag! Hallå, Håkan Loob! Vill du anställa mig?? Visserligen är det runt 30 mil att pendla men det är verkligen en minor thing!

Jaha, kanske skulle fokusera lite på matcherna ikväll eftersom jag gnällde över att jag inte har tid med sådant.

Skulle inte förvåna mig om det blir det omvända vad gäller vinnare ikväll. Brynäs vinner, Djurgården vinner, Linköping vinner och så gör även - just det! De har redan spelat.

Kan tänka mig att det blir betydligt målfattigare i Gävle ikväll än senast. Kanske t o m till sudden där Brynäs vinn... nej, för tusan! Vad skriver jag?! Självklart vinner Färjestad!

Är alla på plats? Ser så ut bortsett från Patrik Lundh. Var det magsjuka eller feber? Nej, nu måste jag fixa lite mat. Vi hörs på Twitter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0