Jaha...

Så då kom domen. För en dom blev det.

3 matchers avstängning där 1 match omvandlades till 20 000 kr i böter.

Inte träder HV-spelaren fram heller. Vågar väl inte. Vill väl inte ha mediadrevet efter sig som Sevc har haft. Vem vill det?

Martin Sevc säger själv i utredningen enligt
nwt.se:

"Linjemannen åker hela tiden bredvid oss båda när vi lämnar isen men har tydligen bara uppfattat vad jag sagt, vilket är mycket anmärkningsvärt då två av mina lagkamrater, som båda befinner sig på längre avstånd från mig och Rahimi än linjemannen, tydligt hör HV-spelaren 4-5 gånger säga 'xx'.".

Nog kan man spekulera till döddagar varför linjedomaren bara agerar på vad Sevc säger och inte Rahimi. Men nu orkar jag inte. Blir lite trött på allt det här. Föreslår att vi lämnar det här bakom oss.


Kommentarer
Postat av: momo

X-x = fucking puzzy.

Vad är en puzzy - nåt snuskigt?

Kram från en som saknar kunskap om väsentligheter.

2011-11-02 @ 07:32:58
Postat av: Ewa

Det är ett annat ord för kvinnligt könsorgan. Många killar gillar sådana, vettu. Men varför de ska kalla varandra för detta övergår mitt förstånd. Men jag är ju kvinna...

2011-11-02 @ 07:37:38
Postat av: Safetydevice

Här lär man sig allt möjligt!

2011-11-14 @ 15:26:19
URL: http://bloggen.fi/puckatochsargat/
Postat av: Ewa

Jajamän! Man brukar kalla den här bloggen för "Wikipedia Light".

2011-11-18 @ 09:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0