Aftonbladet förnekar sig inte

Läser i Aftonbladet Plus om vilka som FLIPPAT och FLOPPAT i resp lag. Borde inte läsa sådant här skräp. Blir bara arg! (Länkar inte till artikeln eftersom det är en betaltjänst.)


Färjestad

Fredrik Pettersson-Wentzel 1 PLUS

Matcher:  3. Räddningsprocent: 83,72.

Kommentar: Har inte alls klarat att ta upp kampen med Nihlstorp.

Min kommentar: Ge honom en chans att växa in i situationen!

 

Johan Larsson 2 PLUS

Matcher: 10. Poäng: 0. Plus/minus: -4.

Kommentar: Elitserien har varit ett nummer för stort. På gränsen till underkänd.

Min kommentar: Samma som ovan. Ge honom en chans!

Joakim Hillding PLUS

Matcher:  14. Poäng: 3 (2+1). Plus/minus: -1.

Kommentar: En besvikelse så här långt. Viktigt mål mot sina tidigare lagkamrater.

Min kommentar: Troligen bästa matchen för Hillding i sitt nya lag igår. Tekade riktigt bra och gjorde dessutom mål.

 

Hannes Hyvönen 2 PLUS

Matcher:  6. Poäng: 5 (3+2). Plus/minus: +3.

Kommentar: Inledde bra. Sedan sämre insatser och ett idiotiskt matchstraff.

Min kommentar: Varför tar Aftonbladet upp Hyvönen? Han är väl bara kontrakterad under ett fåtal matcher? Dåligt!


Fredrik Sjöström PLUS

Matcher: 14. Poäng: 4 (1+3). Plus/minus: 0.

Kommentar: Klar besvikelse. Jobbar hårt, men har inte alls klarat omställningen till stor rink.

Min kommentar: Fredrik Sjöström gjorde sin bästa match i FBK-tröjan igår! Var riktigt kul att se honom. Vänta bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0