Glädje som ett guldvrål

Vi var på fest igår och jag försökte följa med via LIVE-sändningen på en app. Men det var lite svårt. Fick ju en del pingar på Twitter också, som jag hade lite svårt att svara på. Men visst är det härligt med engagemang!

När vi kom hem i natt tittade jag lite på inspelningen och njöt. Tittade på hela matchen nu på förmiddagen och njöt ännu mer. Vilken glädje! Som om laget tagit ett SM-guld. Eller vunnit en mycket viktig match. Vilket de faktiskt hade gjort.

Vilken stämning! Så underbart härligt att se att värmlänningarna samlat ihop sig och gått till LLA för att stötta sig lag. Hade hemskt gärna gjort det också, om jag kunnat. 

Nu har jag faktiskt biljetter både till tisdagen 1 november och lördagen 5 november. Hur jag ska kunna utnyttja biljetterna den 1 november har jag inte riktigt klurat ut än. Ticnet ska man sannerligen inte utgå från att det fungerar som man tror att det ska fungera.

Nåväl, nu spelar inte Färjestad match förrän på torsdag igen. Varför varför varför är det så långt mellan FBK-matcherna? Andra lag spelar ju måndag, tisdag och t o m onsdag. Ja, inte samma lag då...

Nu tror jag att jag ska lägga mig en stund. Lade mig vid 3-tiden i natt och sedan var det F1-race imorse. Sov inte så många timmar med andra ord. Kan bli en blytung vecka.

Kommentarer
Postat av: LiveResultat

Hej,



Då jag inte hittar någon mailadress att kontakta er på testar jag att kommentera här istället. Vi på LiveResultat.se letar länkutbyten och är intresserade i att prata om ett eventuellt sammarbete med er. Om detta är intressant kan ni kontakta oss på [email protected] för mer information.



Mvh

2011-10-16 @ 23:33:57
URL: http://LiveResultat.se
Postat av: Ewa

Hej,



Den här bloggen finns redan på er rekommenderade sida: http://www.liveresultat.se/rekommenderade/.



Jag länkar till er också.



Hälsn,

Ewa

2011-10-17 @ 06:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0