Tankar kring tränare

Var på väg till sängen när tankarna började snurra i huvudet kring vem eller vilka som skulle vara aktuella som tränare i Färjestad om det verkligen blir så illa att Czarnecki får sparken.

Först och främst! Det vore väldigt tråkigt, tycker jag. Tyckte det var riktigt tråkigt när Roger Melin fick sparken också. Notera dock! Czarnecki har inte fått sparken i skrivande stund och kanske inte kommer att få det heller!

Men nu går drevet! Snacka om DREV!

OK, till mina snurrande tankar.

Vilka kan tänkas vara aktuella? Den första jag tänker på är ju Perra Johnsson. Men han är upptagen i Timrå. Varför inte göra ett byte? Timrå får NC och Färjestad får Perra. Vilken blixtrande superidé jag kom på där! Skulle tro att alla utom NC skulle vara nöjda med det. Möjligen Timrå också...

OK, den idén kanske inte är realistisk. Andra då?

Varför inte Peter Nordström, Andreas Johansson (dessa två har nämnts i värmlandspressen), Jörgen Jönsson, Leif Carlsson och Erik Grankvist? Kanske en för mycket? Andreas har erfarenhet från MODO ifjol. Varför inte?

Fler då? Ja, inte blir det Conny Evensson. Det kan jag nog sätta min lilla kattfrökens huvud på. Sorry, Sonja! Inte Leif Boork heller. DEFINITIVT INTE! Inte heller Niklas Wikegård. Hahaha, vilket skämt!

Nej, nu har jag fått utlopp för mina tankar. Nu kan jag äntligen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0