Bara en massa derbyn...

Ikväll är det derby i Stockholm igen och all media goes bananas. Kanske inte så konstigt. Den media som syns och hörs mest är stationerad i Stockholm och tycker antagligen att det är det absolut viktigaste som sker denna kväll.

Vilket det kanske är också.

Har ju tippat matcherna ikväll via Twockey. Den andra matchen (jo, det spelas faktiskt ytterligare en!) är E4-derby.

Kan man kalla matchen för det? Har för mig att jag hört det någon gång. Hur som helst, det är faktiskt en mycket intressant match det också. Jo, faktiskt! Båda lagen är tippade som topplag och det har gått lite olika för lagen. HV har inte alls kommit igång, som det verkar. Linköping däremot har väl tagit poäng i båda sina matcher. Jag tror på fortsatt poängskörd.

Vad gäller DERBY-matchen, så har jag faktiskt tippat seger till det lag som jag knappt vågar nämna i det här huset. Blir knepigt om de gör mål men jag kan nog hålla masken. Ett litet "hmmppfrr-oj, vad förkyld jag är" kanske kommer.

Linköping-HV 4-2
Djurgården-AIK 1-3

BTW! Tycker det är alldeles för långt mellan matcherna nu när det väl satt igång! Åtminstone för vissa av lagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0