Torsdag

När klockan ringde för snart en halvtimme sedan fattade jag absolut ingenting. Jag var helt borta. Efter en dusch var jag iallafall vid medvetande. Kände mig bakis trots att jag inte drack en droppe av annat än vatten igår kväll. Är det mörkret som har en sådan påverkan?

Nåväl, jag skriver redan nu eftersom jag kommer att komma hem efter matchstart ikväll.

Jaha, HV borta. Borde vara en mycket svår match. Första bortamatchen dessutom. Ska bli intressant att se om förra säsongens bortavinster håller i sig. Mindre krav från publiken eller vad det nu var som underlättade för dem.

Har förstås tippat seger för FBK. Men en tight sådan; 3-2 tror jag de vinner med.

Nej, dags att dra till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0