1 april... och lite till

Måndag! Dagen efter förlust. Dagen innan vinst? Hoppas det. Men ärligt talat... Inte mycket som talar för en vinst imorgon i Läkerol Arena.

Känns redan nu som om säsongen är över. Men det handlar väl om att man ställer om sig mentalt redan nu.

Har dock tittat lite på första delen av tv-sändningen från matchen och blir så trött på Niklas Wikegård.

Killen som sjöng nationalsången bytte nämligen ut halva sången mot Ack Värmeland du sköna. Gissa vilket jubel det blev bland FBK-supportrarna! Och tvärtom bland brynäsarna. T o m så att spelarna åkte runt i sin zon för att markera. Jag tyckte det var lite kul! Wikegård hade sina synpunkter som man kan lyssna på i YouTube-filmen här. 

De tog även upp den film som Erik Grankvist lagt ut på YouTube (finns i tidigare inlägg här) där Wikegård säger som kommentar till filmen: "FBK har förtjänat de utvisningar de fått."

Nåväl... Nu var det väl inte det som var huvudpoängen med filmen. Snarare att domarna måste döma utvisningar för BIF när de gör förseelser också.

-------
Förresten! Här kan ni se mig med fackla i handen! Eller...?!
Gissa vem som är jag!


@Waggan Kul! Ta det! :-) Blir konståkningsuppvisning av FBK Konståkning i första pausen i eftermiddag också. #fbkse

 

Hoppas frågan till Janne Larsson på presskonferensen triggar Färjestad i morgon! Frågan löd: "Vilka vill ni helst möta i finalen?".


Kommentarer
Postat av: momo

Tänk det gick jag på. Var säker på att du stod där fastän jag såg dig inte på TV, trodde dock: Då står hon väl på andra sidan. Att hon vågade!!

2012-04-02 @ 14:05:55
Postat av: Ewa

Hahaha! Ja, där ser man. Men det är det som är poängen med aprilskämt. Man ska få fundera både en och två gånger om de är sanna eller inte.



Jag skulle aldrig ge mig ut på isen i skridskor! Kan ju knappt stå på dem. Ännu mindre stanna. Om jag dessutom ska ha en fackla i handen... Nix pix!

2012-04-02 @ 14:15:25
URL: http://fbkhockey.blogg.se/
Postat av: momo

Det var jag ju inte så säker på - tänkte: Nuförtiden törs hon, fastän jag tyckte väl att det var lite pinsamt att se dig med 18-åriga tjejer. Nog har du väl åkt skridskor på Mälaren utanför huset. Så undrade jag också om du var så känd bland FBK-folket, men de kanske läser din blogg. Och Bitta hejade på!

2012-04-02 @ 19:27:03
Postat av: Ewa

Våga skulle jag definitivt göra - med lite skridskoträning!

2012-04-02 @ 21:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0