LLA -> Here we come!

Ja... inte riktigt än. Men snart! Först lite lunch på någon av stadens lokala sportbarer. Suveränt upplägg här. Man går till Harrys, Pitchers eller annat ställe. Tar lite att käka, något glas öl eller vin och vips så får man bussbiljetter till arenan och även hem igen förstås. Eller hem och hem... Man hamnar mitt i stan iallafall.

På så sätt träffar man likasinnade både innan och efter match. Man behöver inte ta bilen och trängas med allt vad det innebär gällande parkeringsplatser och köer. När man åker hem är alla glada eftersom Färjestad har vunnit. Åtminstone oftast. Man sparar in på miljön och pengar och allt annat som går hem hos folk.

------

Eftersom matchen idag är på en söndag blir vi kvar i Karlstad över natten. Åker mot Stockholm tidigt i morgon bitti istället.

Så snart -> Mot LLA!

------

Det har väl förresten inte undgått någon det erbjudande jag fick nu på morgonen? Att jag är en av fyra som ska få stå på isen i LLA med en fackla i handen när spelarna gör entré. Ska bli så otroligt kul! Är dock lite orolig för när jag ska skrinna ut där. Jag har inte kommit till "stanna" i min skridskoåkningslektion ännu... Men det löser sig! Jag får ta tag i sargen.

------

Ett litet tips kanske? Var visst inte så bra på att tippa som jag hävdade... Men OK! En chans till måste jag få.

Färjestad vinner i sudden med 4-3. Usch! Sudden! Måste jag vara så dramatisk? Kan de inte bara vinna med typ 6-0 eller så.

Kommentarer
Postat av: Brynäsredaktionen

...eller typ, bli nollade? :-)

2012-04-01 @ 19:11:50
URL: http://brynasredaktionen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0