Bilder från Karibien

Företaget åkte iväg på konferens till Karibien och jag var förstås aktiv med kameran... Här några bilder.

Hamburgare förstås. Kanske en aning annorlunda med ett dricksglas Margerita till...
Båten var rätt hög...
Hytt med balkong:
Fler stora drinkar...
Klättervägg och golfbana fanns...
Cayman Islands:
Ganska trevligt vatten..
Romprovning...
"Wet floor" i sand...
Sol och bad:
Jamaica - Ocho Rios:
Forsränning - blev rätt blöt. Vattenskor och flytväst obligatoriskt. Skorna fanns dock inte i min storlek...
Många båtvyer blev det...
Haiti - Labadee:
Båten:
Kom en rejäl skur:
Katamaranfärd mot paradisö:
Sista kvällen med champagnedrink och gratinerad hummer. Dans senare...
Soluppgång i Fort Lauderdale:
Miami:
South Beach, Miami. Dags för en shoppingrunda:
...och det blev lite grann...
Ja, det var vår konferensresa till Karibien i bilder. Det här är ungefär 1% av alla de bilder jag tagit. Klädkod gällde i matsalen och när det var dags för Formel (cocktailklänning för damer och smoking för herrar) var alla väldigt läckra. Lägger dock inte upp några bilder här. Är lite för personligt för den här bloggen.

Kommentarer
Postat av: J.

Fina bilder, och låter som en riktigt bra konferensresa! Får man fråga vilken båt ni åkte med?

2012-03-12 @ 19:18:03
URL: http://www.karibienkryssningar.com/
Postat av: Ewa

Oj! Här har jag tydligen missat en kommentar...



Antagligen läser du inte mitt svar men jag skriver det ändå. Båten heter Navigator on the Seas.

2012-07-26 @ 09:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0