Slutspelskänslan infinner sig

Trots att det återstår 5 matcher av grundserien börjar slutspelskänslan infinna sig och jag blir motiverad till att blogga.

Matchen ikväll blir en höjdare. Serieledarna. De som har det mest konsekventa spelsystemet - enligt alla hockeyexperter. Jag vet inte. Följer inte LHF annat än via framförallt twitter. En och annan blogg också...

Däremot vet jag att Färjestad börjar komma igång på allvar och blir det en 3-poängare ikväll känns det som att vi skulle kunna räkna med en liknande säsong som ifjol. Vid förlust å andra sidan är det bara ytterligare ett tecken på att den här säsongen troligen blir en mellansäsong.

Det går iofs inte att dra så stora växlar på en match. Även vid förlust ikväll kan det bli bra framöver. Viktigt dock att fortsätta med den vinnande trenden.

Ja, vi får väl se hur det går! Men först - dop. Hela lördagen går åt till det...

Lita dock på att jag sitter framför tv:n kl 18:30 ikväll! Troligen med en Sparkling Mojito i handen. Man har väl lärt sig...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0