Måndag 16 juli

Idag firade vi Matilda som fyllde 22 år i fredags! Även Tobbe och söta lilla Hedda var med förstås.

Innan de kom var vi iväg och handlade ett halsband från Dyrberg Kern på Hallbergs Guld, Bromma Blocks. Hon fick även ett presentkort på 1500 kr från Linas matkasse (som var vad hon egentligen mest av allt önskade sig). 

Tyvärr kan jag inte hitta någon bild på halsbandet men fint var det. Inte av den klassiska stilen som Towe älskar utan lite mer rock'n roll. Precis passande till Matilda.

Vi käkade lunch när de kom. Lunchen bestod av färdiggrillad kyckling med potatissallad och cole slaw. Vi satt ute och jag trodde jag skulle bli galen på alla getingar som skulle ta del av maten! Måste måste MÅSTE ringa Anticimex!

Efter några timmar var det dags för middag som bestod av grillspett, klyftpotatis, sallad och öl. Sås också förstås. Smarrigt värre! En fruktsallad satte punkt för den middagen.

De gick vid 20-tiden och Per och jag satte oss framför tv:n för att titta på sista avsnittet av kommissarie Lewis. Gillar den rackaren!

Nu sängen! Skulle blivit åska ikväll men som vanligt åskar det någon annanstans än i Kungsängen. Bara att gilla läget...

Vad blir det imorgon? Det beror på vädret. Eventuellt tar vi båten och drar till Sigtuna. Skulle vilja se Stadshuset också. Onsdag => Karlstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0