Söndag 1 juli

Söndag... 

Hur skönt är det inte när det är söndag och man inte har "jobbångest"?! 

Äntligen sken solen och det var varmt och skönt. Tog med mig frukosten och DN ner till vattnet och käkade där:
Per hade sitt träningsschema att ta hänsyn till och det betydde 20 km. Inte så långt den här söndagen jämfört med andra söndagar... Antagligen nedtrappning inför loppet den 14 juli.

Själv njöt jag av solvärmen i en BadenBaden. he he



När dusch och annat var avklarat drog vi iväg till familjen Kniberg ute på Ekerö för lite grillparty med andra crispare.

Trevligt, god mat, fantastisk plats och växlande sol och regn.

På vägen hem tog vi svängen förbi Coop BB för att inhandla ett och annat, bl a till Seb som fyller 18 år på onsdag:


Visar i inlägget för onsdagen vad det innehöll - ifall Seb läser den här bloggen... (mindre sannolikt iofs).

Jaha... det var förstås EM-final i fotboll. Spanien-Italien 4-0. Spanien var fullständigt överlägsna. Tycker dessutom - av någon anledning - att det är kul när Torres kommer in. Han ser så himla sympatisk ut. Vi käkade jordgubbar, grädde och choklad till. Drack ett billigt bubbel till. Gott hur som helst.

Nu ska jag gå och lägga mig. Måste bara kolla varför både iPhone och iPad plingar stup i kvarten...

Jag och Jeppe åker till Karlstad imorgon. Mer om det i morgondagens inlägg.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0