Söndag 8 juli

Söndag och inget vidare semesterväder. Dagarna rullar på och jag börjar bli stressad över att inget få gjort. Tänker då både på upplevelser och att-göra-listan.

Vi satte oss därför ner och skrev några lappar som vi satte upp på en "avstressningstavla":

Eftersom Towe och Jeppe åkte till Italien i lördags kan vi inte vara borta allt för länge. Vi har ju lilla kattfröken att ta hänsyn till. Därför gäller det att hitta på något som man kan göra inne i stan, t ex leka turist genom att bl a åka båt under broarna. Eller gå på något museum. Eller åka till Taxinge slott. Eller...

Så... vad av allt detta gjorde vi idag då? Inte mycket. Per sprang en runda. Bara 1 vecka kvar nu till jubileumsmaran. 

Vi städade... Såg F1-loppet från Silverstone... Började med middagen... Tänkte grilla men det regnade utan bara katten. Funkade ändå:


Per fick då en värmande drink (OK! Jag tog en jag också):


Trots ösregnet blev resultatet överraskande smarrigt:


Efter maten blev det ett avsnitt av kommissarie Lewis. Sent i säng sedan...

---

Kom på att jag lovade en bild på Seb:s 18-års present. Här är den:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0