Tisdag 3 juli

Vaknade tidigt och såg att solen sken även idag... Så fantastiskt skönt det är. Pigg blir man också.

Idag åkte Jeppe hem till sin söta flickvän (som jag iofs ännu inte träffat). Efter att jag satt honom på tåget tog jag en runda runt stan för att shoppa lite kläder. Blev ju kvar längre än planerat. Hittade en kjol och några toppar. Andra nödvändiga klädesplagg hittade jag också...

Gick tillbaka till lägenheten för att lämpa av kassar och för att byta skor. Tog sedan en promenad till Tina och Bernt. Fick lite kaffe där. Tog en promenad tillbaka till stan sedan. Finns många läckra fotoobjekt. Här ett par...:


Vid 17-tiden var det dags att träffa mor för lite middag. Vi gick till den lokala pizzerian där hon bor - där måsarna skrattar sig hesa:


Fanns ju pizza i närheten:


Vi fortsatte sedan hem till henne för att fortsätta käka gott:


Väl hemma igen somnade jag gott...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0