Torsdag 12 juli

Sov lääänge idag. Vaknade vid 10-tiden. Händer nästan aldrig...

Drog iväg till soperiet efter sedvanliga morgonrutiner. Skönt att bli av med en massa skräp.

Per skulle in till Crisp och jobba lite, så jag var ensam några timmar. Försökte mig på att sätta ihop den gamla stereon som står uppe på vinden. Men jag och tålamod... Nej, det går inte ihop. 

Försökte mig sedan på att tvätta fönster efter målarnas framfart och uteblivet regn. Men si, det gick inte! Getingarna var i full gång och omöjliggjorde någon tvätt. Vad de skulle där att göra vette katten. Men nu är det jag som ringer Anticimex!

Fixade min egen middag - torsk med spenataioli. Mycket smarrigt! Lite jordgubbar och grädde till, så var min kväll gjord. Per kom visserligen inte hem så sent, så vi såg andra avsnittet av "Tyst vittne". Skrämmande!

Ja, det var några axplock ur torsdagens händelser. På fredagen tar vi lilla mercan och drar runt Mälaren. Förhoppningsvis utan tak.

(Inga bilder idag för jag hinner inte lägga upp dem nu när jag skriver.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0