Det här med TV4...

TV4 har börjat sända slutspelshockey och det är säkert många glada över. Iallafall de som inte har råd med eller har lust att köpa Canal+ Sport. 

Det finns dock de som föredrar att lägga en slant på Canal+ Sport och Säsongskortskanalerna för att slippa reklam. Trots detta måste vi uthärda hockeysändningar från TV4 med reklampauser som är både vid intro och vid power breaks. 

Dessa power breaks är förstås till för att tv-kanalerna ska kunna sända reklam - i USA och Kanada! Men i Canal+ visas ingen reklam, så varför Hockeyligan har infört dessa breaks vette katten. Jag har iofs inga problem med dem eftersom det ger lagen en chans att snacka lite.

Men jag VILL INTE ha reklam! Jag vill "stanna kvar" på arenan! Jag har köpt hela kittet för att slippa reklam! Varför envisas då Canal+ med att visa en del matcher på 4:an? Retar mig enormt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0