Kvart 2 avklarad

Kvart 2 avklarad och den här gången i Karlstad. Snacka om nagelbitarmatch! Färjestad fick ledningen och HV kvitterade... Typiskt nog missade jag även den här kvällen Färjestads andra mål. Måste lära mig att planera vissa saker INNAN match.

2-0 i matchserien. Inte klart än på långa vägar! Men nog leder jag hellre med 2-0 än det omvända.

Var rätt säker på att HV skulle komma ikapp men Färjestad spelade väldigt bra framför Nihlstorp. Ut med smålänningarna i hörnen, fysiskt spel, många onda ben idag. Vet inte hur många puckar som tog på försvarande ben igår kväll. Väldigt uppoffrande! Men det är ju det som krävs för att gå långt. Det vet ju det här gänget.

Hur det kommer att se ut på torsdag får vi se. Många tror på FBK-förlust. Ja, inte går väl värmlänningarna igenom kvarten med 4-0 i segrar? Det har jag svårt att tro. Men jag tackar och bockar isåfall.

BTW! Alltid när jag ser sådana här filmer -> blir jag så sugen på att åka till Karlstad. Funderar på att göra det på lördag. Å andra sidan blir det nog så att jag får se matchen själv och det är ju inte lika kul...

Får hoppas på att laget går till semi!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Så grymt häftigt intro! Går vi vidare till en semi är det ett måste att åka till Karlstad för egen del också. Men det blir en tuff match på torsdag nu först så får vi se hur den här serien går sedan.

2012-03-14 @ 14:16:19
URL: http://fbkbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0