Surt sa räven...

Ok ok ok! Färjestad kan inte vinna jämt! Hur tråkigt vore inte det?! Men sådana tankar bryr sig inte en äkta supporter om. Här är det vinst som gäller. ALLTID!

Med den inställning laget gick in i till den här matchen är under all kritik! Jag är fruktansvärt besviken. OK att de spelade upp sig under matchens gång. Men att släppa till på det sättet de gjorde i egen zon är uselt! Riktigt uselt!

OK, ska sansa mig lite. Luleå vinner serien komfortabelt. Lär troligen vinna hela rasket. Det är nog bra att guldet fördelas runt om i landet. FBK och HV71 kan inte prenumerera på bucklan - som jag var inne på. Hockeyintresset dör ute i övriga landet då. Grattis, LHF.

Hur gick det för Djurgården då? Förlust även där. Dock fick de med sig 1 poäng men vad hjälpte det när LHC tog 3. DIF nere på kvalplats igen. Min "kula" är full av buggar. 

På tal om "kula", så kommer alltså Färjestad att sluta på 6:e plats enligt min prognos. Den här matchen skulle helt enkelt vinnas om man skulle ha en chans på 3 eller 4 plats. Men det sumpade man. SURT!

OK... ska nog gå och lägga mig nu. Får ställa in mig på att det blir kvartsfinalspel och inget mer den här säsongen. Eftersom det dessutom blir bortamatch när det är helg lär jag inte kunna se någon enda slutspelsmatch ö h t. 

Den där hockeylägenheten vi har i Karlstad kanske någon vill köpa?! Någon??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0