Torsdag och snart match

Är hemma idag för jag har en satans huvudvärk. Kanske beror det på att jag fick nackmassage igår kväll eller också är det något på gång. Sov rätt tungt imorse när jag väl konstaterat att jag borde vara hemma idag.

Det gjorde inte Färjestad som tur är. Stannade hemma alltså...

Läste på Twitter att nu är de på väg mot Jönköping. Härligt väder har de dessutom. Bra inspiration för en 3-poängare får man hoppas. Här är det kanske inte lika härligt väder men det verkar vara plusgrader iallafall.

Långt snack mot mål...

Ska väl skriva något om matchen ikväll. Hett, hett, hett. Det är iallafall min förhoppning. HV borta är nog en av de svåraste matcher man kan ge sig iväg på. Dock har inte HV spelat speciellt bra på hemmaplan den här säsongen. Å andra sidan har inte Färjestad spelat bra borta heller... Läge att börja göra det nu. HV:s målvakter har heller inte övertygat. Knappast FBK:s målskytte heller. Finns lite att jobba på. Men jag tror på grabbarna. Enligt min spåkula ska Färjestad ta en 3-poängare ikväll.

Så, vi ses väl på Twitter! Söktaggen för Färjestad är numera: #fbkse

Måste bara kommentera en sak till. Läser i DN (kan inte hitta artikeln på webben) att AIK har kontaktat tränare inför nästa säsong men vill (förstås!) inte avslöja mer. Kom direkt att tänka på två:
  1. Sam Hallam
  2. Niklas Czarnecki
Det kanske blir så att Sam tar AIK och Niklas tar BIK Karlskoga.

Nog med spekulationer! Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0