Visst tusan...

Nu kanske ni som läser den här bloggen (jo, ni är ju faktiskt några stycken har jag märkt - trots att ingen kommenterar. Men det är lugnt!) tror att jag glömt att tippa kvartsfinalerna. FEL FEL FEL!

Jag har t o m tagit fram ett schema så jag kan se när jag kan åka till Karlstad - och det under HELA slutspelet. Klart jag räknar med att Färjestad även detta år går till final.

Mtt tips lyder... (Orkar inte dra några siffror...)

Kvartsfinalerna spelas alltså så här:
BIF-VF
HV-FBK
MODO-SAIK
LHF-AIK

Semifinalerna spelas av:
LHF-MODO
BIF-FBK

Finalen går mellan:
LHF-FBK

OK OK! Mycket önsketänkande här... Men det här tipset duger lika gott som något annat. Knappast någon som har facit i hand nu, eller hur!

Kommentarer
Postat av: Tina

Roligt att få se dig i Karlstad lite oftare:)!

Kanske inte går med dig på matcherna men vi kanske kan ses ändå!

Kram

2012-03-07 @ 21:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0