Vilka vinner?

Vilka vinner? Ja, den frågan har varenda hockeyintresserad nörd försökt gissa. Även jag förstås.

Så vilka vinner SM-guldet? Det beror på, svarar jag.

Det lag som har erfarenhet av att spela final tror jag vinner. Men säg om HV spelar mot SAIK tror jag SAIK vinner. Om SAIK spelar mot FBK vinner (förstås) FBK. Om SAIK möter Luleå vinner SAIK. Allt väldigt logiskt. Eller kanske inte...
 
Ärligt talat! Det är omöjligt i dagsläget att gissa vilka som vinner SM-guldet.
 
Någon sluttabell vore förstås kul att gissa sig till så här inför seriestarten. Gör lite som i hockeyinslaget på VF.se - kastar tärning. Dock med lite realism i tänket.
 
1. Skellefteå
2. Luleå
3. Färjestad
4. Frölunda
5. HV71
6. Brynäs
7. Linköping
8. AIK
9. MODO
10. Timrå
11. Växjö
12. Rögle
 
Så! Där har ni sluttabellen. Åtminstone idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0