Det var väl precis som jag trodde...!

Sätter mig ner vid datorn efter restaurangbesöket inne i stan - BTW! Sabai Sabai har blivit en riktigt dålig restaurang - och surfar in på aftonbladet.se och läser en kul artikel.

"Fettdoktorn: Min mat skyddar mot svininfluensan"

"Fettdoktorn tänker inte vaccinera sig: Vi som äter LCHF-kost blir inte sjuka"


Men fantastiskt! Jag behöver helt enkelt inte gå och fundera över när det blir min tur - FÖR JAG KOMMER INTE ATT FÅ SVININFLUENSAN!! Var ju lite frustrerad över detta i tidigare inlägg.

Hade faktiskt inte tänkt att vaccinera mig heller, så man kan se det hela som ett test. Får jag influensan, så har jag slarvat med carbsen - vilket faktiskt hänt lite då och då nu i sommar.

Får jag inte influensan då vet vi ju vad det beror på.

F...n, vad bra!! Har ju alltid sagt (eller åtminstone de senaste 3 åren) att den här dieten är den absolut bästa!

Kommentarer
Postat av: Per

Fettdoktorn has gone ballistic

2009-08-31 @ 08:11:44
URL: http://stpete.blogg.se/
Postat av: Ewa

ha ha jo, jag håller med. Låter lite väl fantastiskt. Men som jag skrev - vi får se det som ett test.

2009-08-31 @ 17:40:07
Postat av: Bitta

Fast man räknar ju med att 40% av befolkningen kommer att bli smittade. LCHF el ej- man kanske inte är mottaglig oavsett....



2009-09-01 @ 20:43:08
Postat av: Bitta

Fast man räknar ju med att "bara" 40% av befolkningen kommer att bli smittade. LCHF el ej- man kanske inte är mottaglig oavsett....



2009-09-01 @ 20:47:15
Postat av: Anonym

ooops! I did it again. Typiskt mej...

2009-09-01 @ 20:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0