Hur tippade jag?

Sluttabellen är ju satt men hur tippade jag i september 2009?

Sluttabell - vill gärna provocera lite med några placeringar:
1. HV71 (RÄTT)
2. Färjestad (5:a)
3. Djurgården (2:a)
4. Linköping (3:a)
5. Modo (9:a)
6. Frölunda (7:a)
7. Luleå (10:a)
8. Timrå (RÄTT)
9. Brynäs (6:a)
10. Skellefteå (4:a)
11. Rögle (12:a)
12. Södertälje (11:a)

Undrar om jag var den enda som tippade Djurgården såpass högt upp som bland de 3 första? Alla verkar så förvånade över att de kom högt upp i tabellen. Inte jag. De har haft i stort sett samma lag under några säsonger - med vissa undantag. Bremberg försvann och in kom Mackan Nilson. Vilken förstärkning! Målvakterna är tillsammans de bästa i serien.

Att jag tippade Skellefteå så långt ner är förstås riktigt dåligt! Likaså Modo så långt upp. Annars var det inte så himla galet. Färjestad som 2:a - ja, så helt fel var det inte. De har ju faktiskt haft chans på toppen men de har inte tagit den p g a rent slarv! Ja, det är irriterande. Men de får gärna gottgöra det hela genom att vinna hela rasket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0